آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات مالی»کسب درآمد میلیونی بدون سرمایه
کسب درآمد میلیونی بدون سرمایه-pic1

کسب درآمد میلیونی بدون سرمایه

با یک دوره فوق حرفه ای برای همیشه درآمد میلیونی برای خودتان ایجاد کنید...

در این دوره جدید و منحصر به فرد ، قصد دارم به شما دوست خوبم سیستمی رو آموزش بدم و اطلاعاتی رو در اختیارت بزارم که باعث شد خود من با همین روش ظرف مدت یکسال و سه ماه از وضعیت ورشکستگی و یکصد میلیون تومان بدهی نجات پیدا کنم و همچنین به وضعیت عالی مالی برسم و بتونم به خواسته هایی که داشتم برسم.

در این دوره قدرتمند شما این امکان ویژه رو داری که خود من شخصا کنارت هستم و در راه اندازی کسب و کاری که بهت آموزش میدم، مستقیم نظارت دارم و کمکت میکنم و تجربیاتی رو در سیستم کاریت لحاظ میکنم که از همون روزهای اول شروع کار به درآمد برسی، و امکانات اجرای اون رو که یک وب سایت حرفه ای هستش به همراه اپلیکیشن در اختیارت میذاریم ، و دامنه وب سایت به دلخواه خودت و به نام خودت ثبت میشه.

در این دوره ما روش هایی بسیاری رو به شما دوست خوبم آموزش میدیم و به اتفاق همدیگه اجراشون میکنم، وکارهایی که انجام میدیم دقیقا روش های کسب درآمدی خود من هستش و در حال حاضر هم با همین روش ها در حال کسب درآمد هستم.

شما پس از پایان دوره قادر خواهی بود که محصولات قوی خودت رو با هر موضوعی که بهش علاقه مند هستی به شیوه های مختلف و گوناگون به بازار عرضه کنی و در یک مدت کوتاه در بازاررقابت قرار بگیری و جزو بهترینها باشی.

قطعا بدون استفاده از تجربیات افراد موفق این روند ممکن نیست ، و با استفاده از آزمون و خطا مدت های زیادی رو از دست میدی و با شکست های زیادی رو به رو میشی.

اما الان این فرصت طلایی واست ایجاد شده که گام به گام با من پیش بری و رویاهاتو محقق کنی دوست خوبم.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی تنها یک بخش از آموزش های این دوره هست و در ادامه تکنیک های قدرتمندی رو برای کسب درآمد از تلگرام، استفاده از فریلنسرها، فروش یکسری از خدمات خاص که برای شما رایگان و یا با مبلغ بسیار اندک خواهد بود اما در بازار هدف، دارای محبوبیت بسیار زیاده و مشتریان آماده با پرداخت مبالغ باورنکردنی در انتظار همین خدمات هستند و شما ازاین روش ها هم در کنار کار اصلیت ، سودهای خیلی زیادی رو به دست میاری و خیلی زود تبدیل به یک فرد ثروتمند میشی که حتی تو تصورات خودت هم نبوده که بتونی با این دوره به این سقف درآمدی برسی.

و اما مطابق با قوانین همیشگی وب سایت ما که دارای مجوز از وزارت ارشاد با کد : ۱-۱-۷۱۶۵۲-۶۱-۴-۱ هستش، برای این دوره هم گارانتی در نظر گرفته شده ، که مطابق با این تعهد که در وب سایت ثبت شده، در صورتی که شما دوست عزیز تا یکدوره ۴۵ روزه به درآمد مطلوب نرسیده باشی ، (که جزو محالات هست این مورد) میتونی با ارسال یک ایمیل به مدیریت پشتیبانی انصراف بدی و کل مبلغ پرداختی به شما عودت شه. (در صورتی که شما برای اجرای روش ها و آموزش ها وقت نذاشته باشی (روزانه حداقل ۳ ساعت) و همگام با پشتیبانی پیش نرفته باشی انصراف پذیرفته نیست)

ما تمامی جوانب رو برای صد در صد به درآمد رسیدن شما، و اطمینان شما در نظر گرفتیم، و برای اولین بار بعد از دوره پول پارو کن، خود من در کنارتون هستم و در تمامی مراحل به اتفاق همدیگه کار خواهیم کرد.

در فصل های اول و دوم دوره ، ابتدا به مباحث موفقیت و نگرش و باورها میپردازیم ، چرا که ذهن شما باید برای ثروتمند مند شدن آماده باشه و با ایمان کامل و انرژی مثبت وارد سیستم کاری خواهیم شد.

در فصل های سوم و چهارم به صورت تخصصی و با جزییات آموزش هارو بررسی میکنیم و در فصل آخر بعد از انتخاب موضوع فعالیت شما و آماده سازی وب سایت و اپلیکیشن با عنوان مرتبط و ثبت دامنه به نام شما، به اجرای گام به گام روش های کسب درآمدی من میپردازیم و تمامی روش ها و تکنیک هایی که من ازشون کسب درآمد میکنم برای شما اجرا خواهد شد.

علاوه بر امکانات ویژه ای که شرح داده شد، هر هفته برای شما مقالات و فایل های ارزشمندی که مختص اعضای ویژه وب سایت هست و از آنها هزینه ماهیانه دریافت میشود، برای شما مدام العمر و هفتگی به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد.

مشاوره اختصاصی با ما ساعتی ۳۵۰۰۰ تومان میباشد، اما برای شرکت کنندگان این دوره، مادام العمر استفاده از پشتیبانی و مشاوره با من رایگان خواهد بود.

همچنین برای تهیه دیگر محصولات وب سایت، ۳۵% کوپن تخفیف به شرکت کنندگان این دوره، ارایه میشود.

به دلیل نظارت و همکاری مستقیم من ، در تمامی مراحل، و به علت کمبود وقت، ظرفیت ثبت نام در این دوره بینظیر ، تنها برای ۳۰ نفر خواهد بود، و از همین لحظه ثبت نام ها بر روی سایت و کانال و دیگر صفحات مجازی ما آغاز شد.

دوست خوبم، از این فرصت طلایی و تکرار نشدنی استفاده کن و برای همیشه زندگی خودت و اطرافیانت رو رویایی و زیبا کن. با این دوره تضمینی میتونی به تمامی اهداف و خواسته هات و بیش از تصورات و رویاهات دست پیدا کنی.

هزینه یک وب سایت نظیر سایت خود من ، به علاوه طراحی و تولید محتوای سیو شده اولیه (بهینه سازی شده) که مورد تایید سایت گوگل و الکسا باشد، همچنین جذب ترافیک اولیه برای شروع درآمد، مبلغ: یک میلیون تومان حداقل هزینه خواهد داشت، و همچنین یک اپلیکیشن تخصصی متصل به وب سایت، که به وسیله پنل اختصاصی سایت اتوماتیک بروز رسانی شود، هم هزینه ای برابر با: سیصد و پنجاه هزار تومان ، در بردارد.

در واقع شما برای تهیه یک وب سایت حرفه ای، طراحی اولیه و یک اپلیکیشن باید مبلغ: یک میلیون و سیصد هزار تومان را بپردازید، و بدون هیچگونه آموزش، اطلاعات، تجربه و امکانات، به آزمون و خطا و صرف وقت بپردازید و هیچ تضمینی برای موفقیت یا شکست وجود نخواهد داشت.

ارزش این دوره ای که شما قصد شرکت در آنرا دارید بسیار بیشتر از مبالغ چهار و پنج میلیون تومانی است یا به عبارتی دیگر اصلا مبلغی ندارد به دلیل اینکه یک عمر برای شما ثروت آفرینی خواهد کرد.

اما با توجه به علاقه شخصی من به کارآفرینی و ایجاد کردن امکان استفاده اکثر افراد از تجربیاتم و روش های مدرن و کمک به وضعیت اقتصادی کشور تصمیم گرفتم با شرکت طراح وب سایت صحبت کنم و با استناد بر تعداد سفارشات و برگزاری دوره ها ازشون بخوام که کمارین مبالغ ممکن را لحاظ کنن و همچنین تیم خودم با در نظر گرفتن کمترین حد ممکن، بالاخره موفق شدیم مبلغ شرکت در دوره را : یک میلیون تومان اعلام کنیم.

مبلغی که حتی از ارزش امکانات دوره هم کمتر است ، آموزش ها و تجربیات هم به جای خود.

من در یکی از دوره هایی که شرکت کردم با موضوع موفقیت مبلغ: دو میلیون چهارصد و پنجاه هزار تومان پرداختم ، و در دوره ها و سمینار های دیگر هم مجموعا مبلغی نزدیک به چهارده میلیون تومان پرداخت کردم، و در حال حاضر قصد دارم مجموع تجربیاتم را به همراه امکانات ویژه، و یک وب سایت و اپلیکیشن حرفه ای به مبلغ: یک میلیون و دویست هزار تومان در اختیار شما عزیزان بذارم.

براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم و امیدوارم در این دوره تمامی افرادی که لایق ثروت و موفقیت هستند شرکت کنند و با تمام وجود و بی انتها به ثروت آفرینی این افراد کمک کنیم.


آگهی دهنده: امین دارابی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات مالی در تهران
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۶
بازدید: 452 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.