آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»خدمات مالی»ورود آرام دلار به میانه پاییز
ورود آرام دلار به میانه پاییز-pic1

ورود آرام دلار به میانه پاییز

به گفته فعالان، بالا نبودن ارزش دلار در مناطق همسایه و مناسب بودن حجم ارز موجود در بازار از عوامل اثرگذار در کاهش نوسان بودند.
روز گذشته، دلار نوسان چندانی را تجربه نکرد تا ورود آرامی به هشتمین ماه سال ۹۵ داشته باشد. در اولین روز آبان شاخص ارزی با افزایش جزئی یک تومانی به قیمت ۳ هزار و ۵۹۴ تومان رسید. به گفته فعالان، بالا نبودن ارزش دلار در مناطق همسایه و مناسب بودن حجم ارز موجود در بازار از عوامل اثرگذار در کاهش نوسان بودند. در کنار این، روز شنبه نرخ حواله درهم نیز تغییرات چندانی را تجربه نکرد تا قیمت از این ناحیه نیز تحریک نشود. همسو با رشد جزئی شاخص ارزی، سکه تمام‌بهار آزادی با هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۹۵ هزار تومان رسید. رشد فلز گرانبهای داخلی در حالی رخ داد که طلای جهانی روز جمعه با قیمت هزار و ۲۶۶ دلار به کار خود پایان داده بود که حدود ۲ دلار پایین‌تر از قیمت ساعت ۳ بعدازظهر روز پنج‌شنبه بود. در این شرایط، برخی معامله‌گران رشد سکه را وابسته به افزایش قیمت دلار دانستند و عده دیگری آن را به بهبود دید فنی معامله‌گران نسبت دادند. به گفته برخی فعالان، بالا بودن قیمت بازاری فلز ارزشمند داخلی نسبت به ارزش ذاتی آن یکی از نشانه‌های بهبود دید فنی معامله‌گران سکه بوده است.


شروع در محدوده پایین‌تر
شاخص ارزی که در آخرین روز مهرماه با قیمت ۳ هزار و ۵۹۳ تومان به کار خود پایان داده بود، در اولین روز آبان ماه، معاملات خود را در محدوده ۳ هزار و ۵۸۰ تومان آغاز کرد. روز شنبه، معاملات دلار با قیمت ۳ هزار و ۵۸۸ تومان کلید خورد که کاهشی ۵ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه داشت. با این حال، در ادامه روز معامله‌گران غیررسمی تلاش کردند که قیمت را به سطح انتهای هفته گذشته نزدیک‌تر کنند. در این شرایط، قیمت به سرعت وارد محدوده ۳ هزار و ۵۹۰ تومان شد و سرانجام ساعت ۳ بعدازظهر روی قیمت ۳ هزار و ۵۹۴ تومان قرار گرفت. این سقف قیمت دلار در معاملات نقدی روز شنبه بود و این ارز کشش رشد بیشتری را از خود نشان نداد.

تحریک غیررسمی‌ها
در اولین روز هفته، عامل افزایشی یا کاهشی خاصی در بازار وجود نداشت، ولی دلار با تحریک معامله‌گران غیررسمی کمی توانست از کف روزانه فاصله بگیرد. در ابتدای روز شنبه، دلار در معاملات فردایی تا قیمت ۳ هزار و ۵۹۵ تومان بالا رفت و حتی در مقاطعی از روز تا ۳ هزار و ۵۹۸ تومان نیز بالا رفت. با این حال، قیمت دلار در معاملات نقدی هرگز با نرخ معاملات فردایی برابر نشد. به گفته فعالان، تحرکات معامله‌گران غیررسمی در شرایطی رخ داد که قیمت توان نوسان چندانی نداشت. به گفته فعالان، عرضه ارز به اندازه‌ای مناسب بود که پاسخگوی تقاضای موجود در بازار باشد. در چنین شرایطی، دلار در اولین روز آبان‌ماه، روز آرامی را پشت‌سر گذاشت.

http://tajmirexchange.com/


آگهی دهنده: شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات مالی در تهران
آدرس: خیابان میرداماد – ساختمان بانک سینا – پلاک ۲۶– واحد ۱ – صرافی تاجمیر ریاحی
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۲۳
بازدید: 541 بار
ایمیل: